Botman Tandartsen streeft naar een optimale dienstverlening. Maar tandheelkunde is en blijft mensenwerk. Zijn er klachten of verbetertips? Vertel het ons!
We streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening. Daarom gaan we graag met u in gesprek. Immers, als we wéten wat er aan de hand is, kunnen we ook zorgen voor een passende oplossing. Mogelijk is er sprake van een misverstand. Het is in ieder geval ons streven om uw klacht in goede harmonie op te lossen.
Contact bij klachten
Neemt u contact met ons op via ons door te bellen naar 077 35 44 422 of stuur een e-mail naar info@botmantandartsen.nl en wij zullen dan zo snel mogelijk met u een afspraak maken.
Mochten we er samen toch niet uit komen, dan kunt u terecht bij de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten.
Ook kunt u telefonisch informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), telefoonnummer 0900-2025012. Het TIP is opgericht door de KNMT.