Onze werkwijze

Op deze pagina leest u meer over onze werkwijze, van inschrijven tot wat te doen bij pijnklachten of spoed. In onderstaande video maken we u eerst wegwijs in onze praktijk:

Nieuw bij Botman?

Bent u nieuw bij Botman Tandartsen dan kunt u zich online inschrijven op deze pagina. U kunt ook op de donkerblauwe knop ‘Inschrijven’ rechtsboven op deze pagina klikken.

Heeft u een vraag?

Bent u al vaker geweest en heeft u een vraag die niet dringend is? Bijvoorbeeld over een begroting dan kunt u deze het beste per mail stellen, u ontvangt meestal binnen één dag een reactie.

Heeft u een vraag over een behandeling die u pas gehad heeft, of waarvoor u een begroting heeft ontvangen? Stel die dan per mail of via onze contactpagina op deze website. Ons balieteam heeft ook tandheelkundige kennis en kan, waar nodig, uw behandelaar vragen zo gauw hij of zij tijd heeft. U ontvangt uiterlijk binnen één werkdag een reactie van ons.

Afspraak controle

Wilt u een afspraak voor controle maken? Ga dan naar deze pagina. U kunt ook op de donkerblauwe knop ‘Inschrijven’ rechtsboven op deze pagina klikken.

Pijnklachten

Als het tijd is voor uw controle kunt u milde pijn of klachten tijdens de controle bespreekbaar maken. U kunt online een afspraak maken. Voor acute pijnklachten neemt u het beste telefonisch contact op tijdens onze openingstijden. Ons balieteam zit voor u klaar. Bel 077-3544422.

Spoed (buiten openingstijden)

Heeft u, buiten onze openingstijden, last van hevige pijn? Dan kunt u terecht bij Tandartsenpost Eindhoven, klik hier voor alle informatie.

Uw nota

Stel vragen over uw nota via de online omgeving van PAYT, u krijgt van ons snel een reactie.

Heeft u een vraag waarop u het antwoord niet kunt vinden op onze website, stel die dan gerust via onze contactpagina.