Afspraak maken U kunt alleen een controleafspraak online plannen, voor alle andere afspraken graag telefonisch contact: 077-3544422 of via email, blerick@botmantandartsen.nl.

Heeft u pijn, protheseproblemen, vulling eruit, een kroon los of een stuk van een tand? Dan kunt u alleen telefonisch een afspraak plannen. Een online controleafspraak is dan niet mogelijk.

Onze werkwijze

Verruimde openingstijden in de avond in onze praktijk in Blerick tot 20.00 uur!

Vindt hier gemakkelijk de weg

NIEUW BIJ BOTMAN

Bent u nieuw bij Botman Tandartsen dan kunt u zich online inschrijven door te klikken op de lichtblauwe button rechtsboven op deze pagina: Inschrijven

VRAAG

Bent u al vaker geweest en heeft u een vraag die niet dringend is, bijvoorbeeld over een begroting dan kunt u deze het beste via mail stellen, u ontvangt meestal binnen 1 dag een reactie.

Heeft u een vraag over een behandeling die u pas gehad heeft, of waarvoor u een begroting heeft ontvangen stel die dan via de mail of onze contactpagina op deze website. Ons balieteam heeft ook tandheelkundige kennis maar kan eventueel uw behandelaar vragen zo gauw hij of zij tijd heeft. U ontvangt uiterlijk binnen 1 werkdag een reactie van ons.

AFSPRAAK CONTROLE

Wilt u een afspraak voor controle maken dan kunt u dat doen via de donkerblauwe button rechtsboven op deze pagina: Afspraak maken

PIJN

Als het tijd is voor uw controle kunt u milde pijn of klachten tijdens de controle bespreekbaar maken. U kunt online een afspraak maken. Voor acute zaken neemt u het beste telefonisch contact op tijdens onze openingstijden. Ons balieteam zit voor u klaar. Bel 077-3544422.

SPOED BUITEN OPENINGSTIJDEN

Is het 's avonds laat en in het weekend en zijn we gesloten, heeft u hevige pijn? Dan kunt u terecht bij Tandartsenpost Eindhoven, klik hier voor alle informatie.

UW NOTA

Stel vragen over uw nota via de online omgeving van PAYT u krijgt van ons snel een reactie.

Heeft u een vraag waarop u het antwoord niet kunt vinden op onze website, stel die dan gerust via onze contactpagina.

Spoedgevallen

Spoed 's avonds en in het weekend:

De spoedgevallendienst wordt waargenomen door Tandartsenpost Eindhoven. Dagelijks bereikbaar voor acute pijnklachten, nabloedingen en ongevallen.
Tandartsenpost Eindhoven
Aalsterweg 108 Eindhoven

Bel altijd eerst om een afspraak in te plannen.
Wij zijn dagelijks bereikbaar via 040-3111915.

7 dagen per week
Van 08:00 – 22:00 uur (op zondag van 08:00 – 20:00) , op afspraak
Van 22:00 – 08:00 (op zondagavond van 20:00 – 08:00), enkel telefonisch bereikbaar voor acute spoedgevallen

Wij staan voor u klaar